Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
- Одоогийн болон шинэ зорилтот зах зээлд чиглэсэн, урт хугацааны борлуулалт, брэндинг, маркетинг, бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн төлөвлөгөө боловсруулах хэрэгжүүлэх ажлыг багаа удирдан зохион байгуулах, чиглүүлэх, хяналт хийх
- Борлуулалт болон маркетингийн баг хоорондын үйл ажиллагааны уялдаа холбоог хангах
- Маркетингийн үйл ажиллагааг төлөвлөсөн төсвийн хүрээнд үр ашигтай зарцуулахад хяналт тавьж, тайлагнах
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
Боловсролын зэрэг:
Маркетингийн чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй
Туршлага:
- Мэргэжлээрээ 3-аас дээш жил ажилласан туршлагатай
- Мэргэжлийн талаар өргөн цар хүрээний мэдлэгтэй
- Мэргэжлийн судалгаа шинжилгээ хийх, баримт бичиг боловсруулах, нэгтгэн дүгнэх, илтгэх чадвартай
- Монгол хэлний бичгийн чадвар сайтай
- Идэвхи санаачлагатай, бүтээлч сэтгэлгээтэй, хурдтай, сэргэлэн
- Хариуцлагатай, хувийн зохион байгуулалт, цагийн менежмент сайтай
- Багаар болон бие даан ажиллах чадвартай,
- Эерэг зөв хандлагатай
- Мэргэжлийн дагуу өөрийгөө хөгжүүлдэг